Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Stuff


*Παίζαν οι Bokomolech σήμερα στο Trova και γινόταν της καριόλας. Δεν μπορούσες να μπεις. Δηλαδή, honestly, όοοοοολοι αυτοί πεθαίνουν για Bokomolech; Ποτέ δεν τρελάθηκαι και (πάλι) honestly, η μουσική τους ακούγεται τέρμα παρωχημένη. Τι να κάνουμε. Παίξανε οι Last Drive πριν 2 χρονια και ακουγόταν όπως θα ακούγεται πάντα το rock n roll. Παίξανε οι Bokomolech και ήταν όπως ακουγόταν το alternative πριν δέκα χρόνια, πριν εξελιχθεί σ'αυτό που είναι σήμερα. No big deal.
*Τυπάς στο Θησείο μίλαγε στο κινητό. "Στο Καστράκι; Μένω και στο Πουστράκι, δε με νοιάζει. Στ'αρχίδια μου αν δεν έχει θέρμανση. Ένα μήνα εκεί που κοιμάμαι το παράθυρο είναι ξηλωμένο. Πρέπει να κοιμηθώ κάπου...". Δυστυχία πέρα από τη σφαίρα της κατανόησής μας. Βέβαια, μου κανε εντύπωση που είχε κινητό.
*Στο ΣΚΑΙ δείχνει εκπομπή από αυτές με το Χ για μια dominatrix και τη σκλάβα της τη Ντάφνι που είναι άντρας. Ελπίζω να μη μας κάνει τελείως ντεκαβλέ στο τέλος.
*Νιγηριανή μαφία λέει στις ειδήσεις. Μάλλον μόνο εγώ δεν το ήξερα. Απειλούν τις πουτάνες με βουντού. 15.000 μαύρες πουτάνες στην Αθήνα. Συνολικά πόσες;
*Χθες αγόρασα φράουλες και μανταρίνια στο Μοναστηράκι. Μου φάνηκε σαν από άλλη εποχή. Έχω συνηθίσει να τα παίρνω από σούπερ μάρκετ.
*Έχει κρύο. Όχι σαν τα κρύα που είχα συνηθίσει αλλά κρύο. Το κρύο που σε κάνει να θες να μείνεις σπίτι και να αράζεις με πιτζάμες και χνουδωτές ροζ κάλτσες.
*Χθες αγόρασα σαγιονάρες απο το Αccessorize. Μαύρες με χρυσό. Ναι, σαγιονάρες μες στην παγωνία. Είμαι σε summer mood γαμώτο. Αρκεί να χάσω και κανά κιλό για να μπω και σε summer body. Όσο περνάν τα χρόνια τον μεταβολισμό τον τραβάς και δεν λέει να κουνήσει.
*When Last I Spoke To Carol, που η Carol γεννήθηκε το 1975 και ένα χαριτωμένο στόρι στο καλύτερο φετινό τραγούδι του Morrissey.
*Περιμένω ακόμα τις σούπερ μουσικές για φέτος.
*Έχω λιώσει στο MTV. Μ'αρέσουν όλα. Οι χαζοεκμπομπές (date my mom κλπ), το Fur Tv, τα Clips, τα σήματα. 90s freak.
*Ζεστό μπάνιο, ρομαντική κομεντί και ύπνος.
ΧΧΧ

Δεν υπάρχουν σχόλια: