Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2009

New Year's Resolutions

Άλλαξε η χρονιά. So? Τίποτα δεν αλλάζει. Τουλάχιστον σε προσωπικό επίπεδο να γίνει κάτι. New Year's Resolutions λοιπόν:
1)Λιγότερο κάπνισμα
2)Περισσότερος ύπνος (ναι, ακόμα περισσότερος)
3)Λιγότερο ίντερνετ
4)Περισσότερη συζήτηση
5)Λιγότερη στενοχώρια και γκρίνια για πράγματα που δεν αλλάζουν
6)Λιγότερα ψώνια
7)Περισσότερα δώρα
8)Περισσότερος τσαμπουκάς εκεί που πρέπει
9)Λιγότερο φαγητό
10)Περισσότερη άσκηση
11)Περισσότερη αισιοδοξία
12)Λιγότεροι απότομοι τρόποι
13)Περισσότερη τάξη
14)Λιγότερες βαφές
15)Περισσότερες εκδηλώσεις τρυφερότητας
16)Λιγότερα νεύρα
17)Περισσότερα ταξίδια (ναι, ακόμα περισσότερα)
18)Περισσότερο διάβασμα
19)Λιγότερη (αλλά ουσιαστικότερη) μουσική
20)Λιγότερα ταξί
21)Περισσότερο μετρό
22)Να μάθω επιτέλους να βάφω τα νύχια μου χωρίς να βάφω το δέρμα και να μοιάζουν τα χέρια μου σαν ματωμένα
23)Να μην ξεχνάω να αφήνω τα εισιτήρια μου στο μετρό και κανά ψιλό στους ζητιάνους. Τους γέρους και τις γριές.

4 σχόλια:

Lopi είπε...

Μαγάλη λίστα! Ελπίζω να τα καταφέρεις όλα.
Με πέτυχες πάνω στην ώρα που έκανα και εγώ την δική μου λίστα, αν και εγώ περιορίστηκα μόνο στην μόδα.
Α, και για το θέμα του πατρικού, σε καταλαβαίνω απόλυτα!
Καλή χρονιά με υγεία πάνω απ'όλα!

Mira Maulia είπε...

hmm, wish u luck to complete your resolutions, even though I don't know ur language ;)

Happy New Year


Kiss <3,
Mira

Ανώνυμος είπε...

Ειδικά τα εισιτήρια στο μετρό πρέπει να τα αφήνουμε όλοι σε επόμενους επιβάτες μετά την απαράδεκτη αύξηση στο 1 ευρώ!Πραγματικά εύχομαι να τα καταφέρεις όλα αυτά και ακόμα περισσότερα! Καλή Χρονιά!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ειδικά τα εισιτήρια στο μετρό πρέπει να τα αφήνουμε όλοι σε επόμενους επιβάτες μετά την απαράδεκτη αύξηση στο 1 ευρώ!Πραγματικά εύχομαι να τα καταφέρεις όλα αυτά και ακόμα περισσότερα! Καλή Χρονιά!!!!