Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

No News from Nowhere


Καιρό έχω να ποστάρω. Αφενός πολύ δουλειά αφετέρου ελάχιστα ερεθίσματα. Όχι, οι πορείες δεν είναι ερέθισμα. Όχι όταν γίνονται κάθε μέρα. Το ότι σπάσανε το bios είναι. Δεν το σχολιάζω. Δεν ξέρω πια ποιος έχει δίκιο. Δε με νοιάζει. Αυτή τη στιγμή είμαι απορροφημένη στον δικο μου μικρόκοσμο και δεν νιώθω τύψεις γιατί γενικά με θεωρώ ευσυνείδητο άτομο. Κάνω ανακύκλωση, κατεβάζω φαγητά που περίσσεψαν στα ζωά, δίνω λεφτά στους ζητιάνους και φυσικά αφήνω το εισιτήριο μου όταν κατέβω από το μετρό. Οπότε αυτές τις μέρες ασχολούμαι λίγο και με εμένα. Και οποιος ασχολείται μαθαίνει πολλά. Να έμαθα ότι το μυαλό του ανθρώπου θέλει ένα κλικ για να σαλέψει. Ότι ο άνθρωπος είναι ικανός για τα χειρότερα και τα καλύτερα πράγματα. Ότι η ηρεμία είναι το παν. Ότι αν βάφεις τα νύχια σου κόκκινα και πίνεις κοκα κόλα λάιτ δεν μπορείς να χεις άποψη. Καλό κι αυτό. Ότι η Ελένη Βλάχου είχε την ποίηση της ζωής στα μάτια της. Ότι οι "μεγάλοι" θεωρούν τη μουσική πράγμα για παιδιά. Δεν εξηγείται αλλιώς η στάση της δημοσιογράφου που ρώτησε τον Boy αν διέλυσε τη μπάντα του επειδή μεγάλωσε. Ότι η Vashti Bunyan, σύμφωνα με τον indie παρουσιαστή του Mad, είναι άντρας καλλιτέχνης-όχι πχ αγγλίδα folk τραγουδοποιός με κομμάτι γραμμένο από δύο Stones. Τι άλλο έμαθα...Ότι ορθώς ψωνίζει κανείς 9 η ώρα την πρώτη μέρα των εκπτώσεων, ότι περνάς τη μέρα σου κάνοντας μια δουλειά που ελάχιστη σχέση έχει μ' αυτά που σε ενδιαφέρουν και ότι όμως είμαι πολύ τυχερή που έχω δουλειά. Πότε όμως θα μάθω να θυμάμαι αυτά που μαθαίνω; Α ρε, Vashti, some things just stick in your mind. Όχι όλα όμως.

3 σχόλια:

Lopi είπε...

Αλήθεια δεν μπορείς να έχεις γνώμη αν βάφεις τα νύχια σου κόκκινα και πίνεις κόκα κόλα λάιτ; Να προσέχω δηλαδή, γιατί κόκα λάιτ πίνω...
Κατάφερες βρε θηρίο και ήσουν στα μαγαζιά 9 η ώρα το πρωί την περασμένη Πέμπτη;;;;;
ρεσπέκτα

Ανώνυμος είπε...

Σου ταιριάζει όταν γράφεις ελεύθερα και χωρίς συγκεκριμένο θέμα. Να το κάνεις συχνότερα! :-)

Killah είπε...

@ lopi
exei para polla xronia pou diapistosa pos h monh periptosh na vreis ayta pou thes sto zara einai na kaneis ayton ton athlo!
9 ksypnhsa, 10 para hmoun ekei!
mind you, sixainomai to proino ksypnhma :)
@ spiral
thank you :)