Στο λεωφορείο 126 που περνάει από το Σύνταγμα ανεβαίνει από την μπροστινή πόρτα μία τρελή. Από τη μεσαία ένας γύφτος, σόρι, politically correct, ρομ, με ακορντεόν. Παίζει τις Νταλίκες, ναι το γνωστό "με τα φώτα νυσταγμένα και βαριά, τριγυρνάνε οι νταλίκες στην Αθήνα" κλπ κλπ, του Ρασούλη και του Νικολόπουλου. Το ερμηνεύει άψογα. Η τρελή ενθουσιάζεται. Η τρελή είναι σχετικά χοντρή, με φουντωτά, αχτένιστα σγουρά μαλλιά, πεταχτά δόντια με κενά ανάμεσα τους (που θυμίζουν λίγο εκείνη τη μουρλή από τα Παρατράγουδα, την αδύνατη ξανθιά-όχι την Πάνια). Μυρίζει σαν τζην που το έχουν κατουρήσει καμιά δεκαρία γάτες και μετά το βούτηξαν σε έναν τενεκέ φέτα, από τον οποιό είχε αφαιρεθεί η φέτα και είχε μείνει μόνο το ζουμί της. Φοράει φόρμα και αθλητικά παπούτσια χωρίς κάλτσες. Το λεωφορείο φρενάρει , ο γύφτος χάνει το στεντόριο της φωνής του, το παντελόνι της τρελής κάνει ένα κλικ πάνω και αποκαλύπτει το πόδι της, καλυμμένο με τρίχες, ίδιο αντρικό. Το τραγούδι τελειώνει, ο κόσμος δίνει ψιλά, η τρελή χειροκροτάει και φωνάζει στον γύφτο: "Να'σαι πάντα καλά, ο θεός να σε βλέπει". "Ωραία ευχή του έδωσε" λέει η προφανώς άθεη διπλανή μου. Τι αγχώνεται; Έστω ότι υπάρχει θεός, μήπως βλέπει και κανέναν; Ή μήπως ακούει τις προσευχές κανενός; Τα καλύπτει όλα ο ήχος του ακορντεόν.
Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008
God is an Accordion
Στο λεωφορείο 126 που περνάει από το Σύνταγμα ανεβαίνει από την μπροστινή πόρτα μία τρελή. Από τη μεσαία ένας γύφτος, σόρι, politically correct, ρομ, με ακορντεόν. Παίζει τις Νταλίκες, ναι το γνωστό "με τα φώτα νυσταγμένα και βαριά, τριγυρνάνε οι νταλίκες στην Αθήνα" κλπ κλπ, του Ρασούλη και του Νικολόπουλου. Το ερμηνεύει άψογα. Η τρελή ενθουσιάζεται. Η τρελή είναι σχετικά χοντρή, με φουντωτά, αχτένιστα σγουρά μαλλιά, πεταχτά δόντια με κενά ανάμεσα τους (που θυμίζουν λίγο εκείνη τη μουρλή από τα Παρατράγουδα, την αδύνατη ξανθιά-όχι την Πάνια). Μυρίζει σαν τζην που το έχουν κατουρήσει καμιά δεκαρία γάτες και μετά το βούτηξαν σε έναν τενεκέ φέτα, από τον οποιό είχε αφαιρεθεί η φέτα και είχε μείνει μόνο το ζουμί της. Φοράει φόρμα και αθλητικά παπούτσια χωρίς κάλτσες. Το λεωφορείο φρενάρει , ο γύφτος χάνει το στεντόριο της φωνής του, το παντελόνι της τρελής κάνει ένα κλικ πάνω και αποκαλύπτει το πόδι της, καλυμμένο με τρίχες, ίδιο αντρικό. Το τραγούδι τελειώνει, ο κόσμος δίνει ψιλά, η τρελή χειροκροτάει και φωνάζει στον γύφτο: "Να'σαι πάντα καλά, ο θεός να σε βλέπει". "Ωραία ευχή του έδωσε" λέει η προφανώς άθεη διπλανή μου. Τι αγχώνεται; Έστω ότι υπάρχει θεός, μήπως βλέπει και κανέναν; Ή μήπως ακούει τις προσευχές κανενός; Τα καλύπτει όλα ο ήχος του ακορντεόν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
10 σχόλια:
den yparxei kamia amfivolia oti kai an yparxei einai pantelws tyflos kai koufos!!!
Olo Sad re gmt trigiro mas...olo k poio poloi anthropoi distixismenoi...pou skata pame?o tiflos kai koufos mallon exei pesei gia ypno edo kai kairo...
@ anonymous x 2
poso dikio exete..
Simera edosa 60 lepta se enan kyrio oxi poly megalo pou kathotan exo apo ton eleytheroudaki mazi me ton aspro skilo tou pou fainotan na krionei,kai tou eixe foremeno kai louraki kai kratouse ena xartaki pou egrafe"peinao".Mou eipe eyxaristo kai to vlema tou eixe mia apisteyth anthropia...gmt
stamata anonyme, tha valo klamata..den antexo th dystyxia tou kosmou.
kai ti kaneis gi'afto?
όχι και τρελή.
ο politically correct όρος είναι "κυρία με ψυχωτικές τάσεις"
αυτά τα γράφεις και πουθενά αλλού? θα πλήρωνα να τα διαβάζω
έχεις κάτι από Δημήτρη Ψαθά - λίγο old school - στο γράψιμό σου, που μου αρέσει πολύ
@thod
ti mporo na kano thod.
den eimai politikos.apo thn plevra mou dino opote mporo se anthropous pou mou fainetai oti exoun pragmatiki anagkh.that s all i can do...
@lopi
thank you! to grapsimo ostoso doesnt pay..
Πολύ καλά γραμμένο.
Η κυρία του 126 τα βράδια συχνάζει στο 040 που διανυκτερεύει. Την πετυχαίνεις να πηγαινοέρχεται στη γραμμή Σύνταγμα-Πειραιάς. Άλλες φορές κοιμάται ακουμπισμένη στο τζάμι, άλλες φορές παραμιλά, κοιτώντας πάντα λίγο πιο πίσω -και πιο μέσα. Πάντα με τα κατουρημένα ρούχα της (θυμάμαι έναν οδηγό να θέλει να καλέσει αστυνομία για να την πάρουν -η γιούχα που εισέπραξε από τα παιδιά της νύχτας τον αποθάρρυνε), πάντα κάπου ενδιάμεσα στο εδώ και στο εκεί.
Ο κύριος με τα θλιμμένα μάτια πάλι, συχνάζει συνήθως στα προπύλαια (τα τελευταία χρόνια αναβαπτίστηκαν ως "Πανεπιστήμιο") -απογεύματα και βράδια κυρίως. Το βλέμμα του δεν το ξεχνάς με τίποτα...
Καλή συνέχεια.
@ no stories
thanx
Δημοσίευση σχολίου