Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

Tits on fat back (didn't find)


Αναρωτιέμαι...γιατί να τονίζει κανείς τα άσχημα σημεία του; Είναι έλλειψη αυτογνωσίας ή σταρχιδισμός; Δηλαδή, να πάω εγώ να φορέσω άσπρο κολάν που από άποψη περιφέρειας είμαι μεγαλύτερη από τη Β' Αθηνών; Ε, δεν είμαστε καλα! Χτες όμως, στο Μοναστηράκι, είδα κάτι αντίστοιχο με αυτό στη φωτογραφία και έφριξα. Η μπλούζα ήταν κλειστή από παντού και είχε μόνο άνοιγμα στην πλάτη, απ' όπου φαινόταν ένα ημιβρώμικο σουτιέν και οι πατσές (έστω, περισσευούμενο τσιτσί βρε αδερφέ) της πλάτης της κοπέλας...Δεν είπα να είναι όλοι λεπτοί και κορμάρες. Κανείς δεν είναι. Αλλά γιατί να βγάλεις το χειρότερο σημείο σου στη φόρα; Βέβαια, ένας φίλος μου, μου είπε πως αυτό δεν είναι τίποτα. Είδε προχτές, λέει, μια κοπέλα ευτραφή που την πάταγε τόσο πολύ το σουτιέν και το στενό μπλουζάκι της που ήταν σα να έχει βυζιά στην πλάτη. Δυστυχώς η αναζήτησή μου στις γκουγκλοεικόνες "tits on fat back" δεν απέδωσε καρπούς οπότε συμβιβάστηκα με αυτήν την πλατούλα. Ε, ρε, τι έχουμε να δούμε τώρα που έρχεται καλοκαίρι!

3 σχόλια:

thod. είπε...

hahaha! geia sou re killah me tous provlimatismous sou! exw dei kai egw koritsi me tsita soutien. prepei na kikloforoun polles anamesa mas. :)

ladytron den exases tpt

pan pan είπε...

anoixti plati se mployzaki super xontris gkothoys eixe odhgisei filo sto sxolio "a na ena xristoygeniatiko dentro". profanws oi diples htan poly perissoteres ap oti sthn sylfida ths photo soy

STAGGER LEE είπε...

xtes to eida k gw ayto live se gamo
k se thimithika amesws killah
me to zori kratithika na min afisw ta stomaxika mou apotypwmata ston diplano moy