Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

This is our last goodbye


Αυτό είναι το τελευταίο και αποχαιρετιστήριο ποστ σε αυτό το blog. Δεν θα το κλείσω. Απλώς δεν θα το ανανεώσω ξανά. Για πολλούς λόγους. Πρώτον, έχασε την ανωνυμία του. Υπερβολικά πολλοί άνθρωποι έμαθαν την ταυτότητα μου και δεν υπάρχει λόγος πλέον να γράφω αυτά που θέλω αν χρειάζεται να σκέφτομαι ποιος θα τα διαβάσει. 'Εχω να γράψω τόσα πολλά και δεν μπορώ γιατί ξέρω ότι θα εκθέτω πλέον τον εαυτό μου. Εξάλλου κατέληξα ότι τα ημερολόγια είναι προσωπικά. Αφετέρου άλλαξαν οι καταστασεις μέσα στις οποίες δημιουργήθηκε. Τρίτον, τη δημιουργική μου διάθεση θα τη διοχετεύσω πλέον σε άλλου τύπου γράψιμο. Τέταρτον, δεν χρειάζομαι πλέον ασχολίες που να με παραπλανούν από το να σκεφτώ τη ζωή μου και το αν μου αρέσει. Γι'αυτό και έκοψα τις σειρές μαχαίρι. Ξανάρχισα να ακούω μουσική. Κοιμάμαι λίγο και έχω απίστευτη ενέργεια. Βλέπω ταινίες. Τακτοποιώ το σπίτι μου. Και δεν χρειάζομαι πια αυτο το blog. Η ζωή είναι έξω και θα βγω να τη ζήσω. Το κατάλαβα και χτες στου AC/DC αυτό. Πως η ζωή είναι γεμάτη μεγαλειώδη πράγματα και συναισθήματα που δεν μπορούν να αποτυπωθούν σε ένα blog. Έτσι, κάπου εδώ σας χαιρετώ και ευχαριστώ όσους έκαναν τον κόπο να διαβάσουν έστω και ένα ποστ. See you in the real world.

14 σχόλια:

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

Καλησπέρα! Εγώ θα σε καλέσω να το ξανασκεφτείς! Εσύ βέβαια αποφασίζεις αλλά πιστεύω ότι κανένας από τους λόγους που αναφέρεις δεν είναι αρκετά σημαντικός για να σε κάνει να μην ξαναγράψεις εδώ. Όπως και να 'χει, καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

spiral είπε...

εν τω μεταξυ κι εγω κατι τετοια σκεφτομουν αυτες τις μερες, αλλα ρε συ δεν ειναι ολα μαυρο-ασπρο. κρατα το μπλογκ και γραφε οποτε σου έρχεται. εμεις παντως το κραταμε στα rss feeds. και σε τελικη εκτος απο αυτους που σε ξερουν ειναι κι αλλοι τοσοι που δεν σε ξερουν. και σε διαβαζουν επειδη τα λες καλα -κι ας σ' αρεσει ο απαισιος (=gallo) :)
α ναι, και ο πιο απαισιος (=νορβηγος willy wonka) :))
anyway, τα λεμε στην πολη!

Ανώνυμος είπε...

...Ο χρόνος σταμάτησε δηλαδή, για το μπλόγκ;...είμαι απο τους ανώνυμους που σε είχα στα favorites αν και δεν συμφωνούσα πάντοτε με τις απόψεις σου, αλλα είχε ένα ενδιαφέρον.Ωστόσο το ότι δεν υπάρχει ανωνυμία, είναι ένα θέμα... Αντιο και σου αφιερώνω αυτό το φοβερό κομμάτι από τους Έλληνες C.Sense!
Farewell
http://www.youtube.com/watch?v=9pxACwHnG2g

nikiforos είπε...

Agapiti L.T.A.B.,
kalo tha itan na grafeis kammia grammh...Min mas afineis twra pou
se mathame!
P.S. Anonymous wraio tragoudi,
kai den to eixa akousei pote.
To LP to exei kaneis?

Killah είπε...

sas
euyxaristo poly gia to endiaferon..
tha deixei
ps. to pio oraio kommati ton common sense einai to Grotesque...den to vrisko pouthena, kapoia stigmh tha to kano mp3 k tha to anevaso.

Ανώνυμος είπε...

sto kalo. h zoi einai ekei exo.alla gi ayto jekinhsa na grafo blog..

ShoppingTherapy είπε...

take care!

μελ είπε...

στρέϊντζ θίνγκς χάπεν.

ρεκονσίντερ!

Ανώνυμος είπε...

σε βρηκα κ εγω τυχαια κ αρχισα να σε διαβαζω.μου αρεσε κ τοτε που ειχες κανει σχολιο για τον lux...κ τωρα που μαθαινω τα τελευταια σου νεα μ πιανει αυτο το περιεργο συναισθημα που εχουμε στους αποχαιρετισμους.ειναι περιεργο γιατι ουτε καν σε ξερω

damn...

Ανώνυμος είπε...

μαλακία κάνεις.reconsider

enteka είπε...

δεν ξέρουμε όλοι την πραγματική σου ταυτότητα, οπότε μην τα σκέφτεσαι αυτά - και αν ξαναγράψεις γράψτα όπως σου βγουν!
καλό καλοκαίρι :)

another day full of dread είπε...

Τhere 's more to life than blogs you know ( but not much more ),για να παραφράσω τον Moz!Εντάξει,δεν ισχύει
αλλά συμφωνώ με τους προλαλήσαντες...

Lopi είπε...

Καταμαβαίνω κατά κάποιο τρόπο υους λόγους σου και ότι θες να έχεις την ανωνυμία σου για να μπορείς να εκφράζεσαι τελειώς ελεύθερα, αλλά και από την άλλη λυπάμαι, γιατί μου άρεσε αυτό το άτιμο το blogάκι...
See you in real life.

Ανώνυμος είπε...

ελα ρε killah..ξεκολλα,,,......