Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Saturday Night Thoughts

*Πουτάνα όλα στη Σκουφά. Μόνο τον εαυτό μας έχουμε να στηριχτούμε πια.
*Καμια φορά ούτε τον εαυτό μας.
*Είμαι τόσο κουρασμένη που δεν μπορώ να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά.
*Θέλω να'ρθει το καλοκαίρι.
*Έχω απογοητευτεί. Δεν ξέρω πως θα γίνει να γοητευτώ ξανά.
*"Καλά μωρή, έδωσε 200 ευρώ για 3 boxer shorts;" γκέι τυπάς δίπλα μου σε παγκάκι στο Σύνταγμα.
*Προχτές βγήκα και ήπια τρια ποτά. Ωραία που ήταν! Κακώς το χο κόψει!
*Χρειάζομαι μια μεγάλη μεγάλη βιβλιοθήκη. Δεν χωράει τίποτα πια.
*Είμαι σαν χαμένο σκυλί. Δεν ξέρω που να πάω και τι να κάνω και απλά κοιτάζω γύρω μου.
*Κοιτάζω και εισπνέω τον αέρα. Και συνειδητοποιώ ότι η ζωή είναι ωραία και καλά θα κάνω να μην αφήνω μέρα να πηγαίνει χαμένη.
*Ύστερα θυμάμαι ότι η ζωή είναι μια πληγή που δεν κλείνει. Εκεί που νομίζεις πως έκλεισε, πέφτει πάνω της καυτό νερό και την ξανανοίγει.
*My heart is like an open highway (i just love this lyric).
*Αγαπώ τα ψηλοτάκουνα μποτάκια μου! Και είχα να τα βάλω τόσο πολύ καιρό!
*Δεν αγαπώ τα παιδιά. Και ό,τι κι αν κάνω δεν τα μπορώ. Θέλω να τα κοπανήσω. Αν κάνω δικό μου ίσως τα αγαπάω. Αν είναι έξυπνο θα το αγαπάω σίγουρα.
*Μια ζωγράφος στη λάιφο έλεγε πως οι πολυκατοικίες είναι δέντρα και τα αυτοκίνητα θάλασσα. Από τότε που το διάβασα αυτό βλέπω.
*Ο τρελοθειός μου στέλνει το κοριτσάκι του σε κολλέγιο στην Αμερική και η μάνα μου κλαίει. Τι μαλάκας κόσμος.

4 σχόλια:

Lopi είπε...

Για βιβλιοθήκη πάρε την EXPEDIT από τα IKEA. Την μεγάλη με τα 25 τετραγωνάκια. Αυτή έχω και βολεύτηκε η συλλογή μου, και είναι και όμορφη. Έξτρα μπόνους: χωράει και βινύλια.

Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω.

Λαρύγγι την Πέμπτη?

thod. είπε...

laruggi pou tin pempti?

thod. είπε...

aaa ksexastika!

geia sou re killah me ta wraia posts sou!

Killah είπε...

@ lopi
exo kanei malakia kai exo parei th mikrh expedit. dld poion koroideva?:)

laryggi loipon! golden tonsils:)

@ thod
thanx thod!, mou arese poly to teleytaio sou too.