Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Summer Coming


*Να ποστάρεις για να ποστάρεις; Δεν έχω να πω και τίποτα φοβερό.
*Κάθομαι τυλιγμένη με μεμβράνη κουζίνας και κουβέρτα μπας και χάσω κανα γραμμάριο. Lame; Έρχεται το καλοκαίρι και έχω φρικάρει. Βάζω κρέμες κάθε βράδυ και παίρνω χάπια με τσάι και διάφορα άλλα που χτυπάνε, λέει, το λίπος.
*Βέβαια, απ'την άλλη ο κόσμος είναι έξω, στο δρόμο κι αυτό είναι πολύ ωραίο από μόνο του. Θα μου πεις, κι εσύ έξω είσαι; Δεν είσαι σε ένα γραφείο; Ε, και μόνο που ξέρεις ότι η ζωή συνεχίζεται κάπου έξω καλά είναι.
*Θέλω να ακούσω έναν δίσκο που να με συγκλονίσει. Τι γίνεται; Θα 'χουμε τίποτα το 09; Ή δε συγκλονίζομαι πια λόγω ηλικίας; Πριν δυο καλοκαίρια είχα πάθει πλάκα με το Silent Disco. Πέρυσι άκουγα -ετεροχρονισμένα- Amy Macdonald. Φέτος;
*Yoga(ς) συνέχεια: Αφήστε την ανάσα σας να χύσει όλη την αίθουσα. Μάλιστα.
*Ζώα συνεχίζουν να στοιβάζονται στα αριστέρα στις κοιλιόμενες του μετρό.
*Μπάτσοι πουλάνε τσαμπουκά σε οδηγούς λεωφορείων.
*Μιας που λέμε για καλοκαίρι, πρέπει να σας πω ότι έχω προσωπικότητα ήλιο. Οι άνθρωποι που την έχουν νομίζουν ότι όλα περιστρέφονται γύρω τους, δεν ενδιαφέρονται για το timing των καταστάσεων και για την οπτική του άλλου. Εγώ φταιώ για όλα, πάντα; I want to be somebody else or I'll explode.
*Κατανάλωση στοπ. 50 ζευγάρια παπούτσια στο τελευταίο μέτρημα. Μόνο πεδιλάκια θα πάρω ένεκα καλοκαιριού. Ακους εκεί 50 ζευγάρια.
*Δυστυχώς όμως όχι 50 κιλά. Damn. Αυτή η μεμβράνη σαν να μ'έχει σφίξει πολύ.

3 σχόλια:

thod. είπε...

re sy killah katarxin exoune vgei polla kala albums feto. i xronia einai poli kaliteri apo tin persini. to mono pou xreiazetai einai internet kai kali dia8esi gia na ta akouseis.

kali sinexeia me ti diaita.eimai stin idia katastasi kai se niw8w apolita. :(

50 zevgaria? jesus. ti eisai? sarantapodarousa? :) :) :)

Lopi είπε...

υποψιάζομαι ότι άμα μετρήσω τα δικά μου παπούτσια θα σε κάνω να αισθανθείς καλύτερα...
στην ζυγαριά έχω να ανέβω μήνες. το σοκ θα μου'ρθει κατευθείαν όταν θα βγάλω τα μαγιό από την κούτα.
oh, dear!

Killah είπε...

@ thod
diaita thod de les tpt! gia pes kana diskaki!
@ lopi
emena mou hr8e otan evala ena foustanakai-me kalson vevaia (fantasou) kai anti gia ta dyo podarakia-klarakia pou eixa sto myalo mou antikrisa dyo pyrosvesthres!isos kai na prolavainoume :)